Osoba A: ja sam Ivo Bladasar. Osoba B: Ne, ja sam kandidat SDP-a, Ivo Bladasar! Osoba C: JA sam Ivo Baldasar, samo se odazivam na ime Ranko

13 01 2013

nedjelja, 13.siječnja 2013

Baldasar: Ja sam SDP-ov kandidat za gradonačelnika Splita, neće me zamijeniti Ostojić

 

Radi se o klasičnom spinu HDZ-a, nema govora da će Ranko Ostojićzamijeniti mene u utrci za splitskog gradonačelnika – jezgrovito je komentirao Ivo Baldasar vijest Večernjeg lista da Predsjedništvo SDP-a mijenja kandidata u Splitu.

– Očito je da HDZ nema nikakav program osim spinova. Pitam se koje su sljedeće izmišljotine na moj račun – kazao je Baldasar.

Dodao je i da je netom prije objave članka u kojem su iznešene neistinite tvrdnje on bio na ručku s premijerom Zoranom Milanovićem i to odmah nakon zasjedanja Glavnog odbora SDP-a.

Reagirao je priopćenjem i SDP-ov Ured za odnose s javnošću:

“Netočno je da je ‘Glavni odbor SDP-a donio odluku da se ministra Ranka Ostojića kooptira u vrh stranke, što bi mogla biti priprema za Ostojićevo ukljucivanje u izbore za gradonačelnika Splita’.

Naime, na 3. sjednici Glavnog odbora SDP-a održanoj 12. siječnja 2013. godine donesena je odluka o kooptiranju Ranka Ostojića u Predsjedništvo Stranke na temelju rezultata i broja glasova koje je Ranko Ostojić dobio na Izbornoj konvenciji SDP-a održanoj u lipnju 2012. godine, a bio je prvi po broju glasova od neizabranih kandidata.

To je jedini razlog zbog kojeg je Ranko Ostojić kooptiran u Predsjedništvo SDP-a na mjesto preminulog Borisa Šprema. Sve ostalo u tekstu proizvoljne su izmišljotine Večernjeg lista”.

ŽIVANA ŠUŠAK ŽIVKOVIĆ

Foto: CROPIX


Akcije

Information

Odgovori

