Ivan Kujundžić kandidat za predsjednika zagrebačkog HDZ-a

17 12 2012

KujundzicSutrašnji ogled u unutarstranačkoj borbi za budućeg predsjednika zagrebačkog HDZ-a, ujedno je i borba za HDZ-ovog kandidata za mjesto gradonačelnika grada Zagreba. Ivan Kujundžić, akademski kipar, tvorac je poznatog spomenika dr. Franji Tuđmanu u Imotskome, koji je u HDZ-u od 1989. godine, poklonik je bio i ostao ideja i načela Tuđmanove politike i kako sam kaže, beskompromisni borac za pravdu i jednakost u parlamentarnom unutarstranačkom odlučivanju.

Iz uvjerenja da mogu okupiti sve one strane koje su se na neki način, malo razišle u gradu Zagrebu, u HDZ-u, mislim da mogu jednom novom energijom, novim impulsima podići jedinstvo u našoj stranci, u našem gradu. Kandidirao sam se iz uvjerenja da mogu povratiti poljuljano povjerenje u HDZ koje je došlo do jedne najniže točke povjerenja a čini mi se i ugleda. Moja opcija je HDZ, ja ne pripadam grupacijama koje su doprinijele ovoj situaciji u gradskom HDZ-u, razilaženju, nikome ne pripadam i u potpunosti sam čist, po čemu sam u prednosti od mog protukandidata Andrije Mikulića koji dolazi iz grupacije koja je zapravo, jedna od onih koje su sudjelovale u tom raskolu, kaže Ivan Kujundžić, i dodaje da je ovo ipak neravnopravna borba za predsjednika GO HDZ-a Grada Zagreba.

Na pitanje kako komentira ne baš preveliko oduševljenje njegovom kandidaturom od strane glavnog tajnika HDZ-a Milijana Brkića, Kujundžić kaže da je Brkić njegov stranački prijatelj te da misli da on dobro razumije njegovu kandidaturu i da suštinski nema ništa protiv nje. Kakav je stav i mišljenje u svezi njegove kandidature kod predsjednika stranke Tomislava Karamarka, Kujundžić kaže da nije upoznat s njegovim razmišljanjima, iako je tražio sastanak s njim, što nalaže njegova politička kultura, on za njega, očito zbog velike zauzetosti nije mogao pronaći vremena. Mene će poduprijeti ona većina slobodno mislećih ljudi koji ne vole nametnuta rješenja, koji razmišljaju svojom glavom. Na pitanje kako drži konstataciju da se možda kasno uključio u izbornu kampanju, Kujundžić kaže da se nije on kasno uključio koliko je prekratak rok koji je odredilo povjerenstvo za kandidacijski postupak, odnosno za moje predstavljanje izaslanicima na skupštini. Možda je tu napravljen nepromišljeni potez, nekorektan po druge potencijalne kandidate, jer npr. g. Mikulić je znao kada će biti i iskoristio je tu šansu po dva puta obići odbore dok sam ja obišao tek pet područnih odbora. Gospodin Mikulić je u jednoj koliziji odnosno u statutarnom problemu jer dolazi iz povjerenstva koje ima zadatak pripremiti skupštinu. No, oni su pripremili sebi prostor za preuzeti GO HDZ-a. To je po meni nešto o čemu i je i vrh stranke trebao voditi računa, kako bi se pronašli najbolji ljudi . Ja zaista želim politiku HDZ-a temeljiti na kulturnom i povijesnom nasljeđu i političkoj doktrini utemeljitelja moderne države dr. Franje Tuđmana.

– “Želim pokrenuti Grad Zagreb sa razvalina provincijalnog mentaliteta, u kojega su ga doveli sadašnji gradski oci i njihovi politički mentori. Moramo vratiti ponos Gradu Zagrebu, tom hrvatskom nacionalnom središtu, centru, glavnom gradu svih Hrvata. Autor sam jedne velike ideje o izgradnji grada umjetnika na Bundeku, grada kao prijestolnice europske kulture, koji to mora imati”, obrazložio je Ivan Kujundžić.
DRAŽEN PRŠA // POLITIKA.HR


Akcije

Information

Odgovori

