KAKO JE JADRANKA VRATILA BROŠ JOSIPI RIMAC?

10 09 2012

"Kosor mi je vratila broš jer sam podržala Karamarka"

nedjelja, 09.rujna 2012

“Kosor mi je vratila broš jer sam podržala Karamarka”

Nakon što je gradonačelnica Knina Josipa Rimac na unutarstranačkim izborima u HDZ-u stala uz Tomislava Karamarka, Jadranka Kosor joj je vratila broš s motivom kninske tvrđave koji je dobila na poklon, i to u paketu putem pošte.

”Ljudski me povrijedilo to što smo Jadranki Kosor jednom prigodom darovali jedan broš s motivom kninske tvrđave, tj. krune kralja Zvonimira i kninske zastave, a ona mi ga je , kada sam se svrstala uz Tomislava Karamarka na unutarstranačkim izborima u HDZ-u, vratila poštom, u paketu”, rekla je Josipa Rimac, gradonačelnica Knina koja je nedavno izabrana i u Predsjedništvo HDZ-a.

Rimac je rekla da joj je broš vraćen na njezinu kućnu adresu, iako joj ga ona nije osobno darovala, već je to bio dar grada Knina i njegovih građana, posebno izrađen za Kosor.

Gradonačelnica Knina napominje kako uz broš nije dobila nikakvo pismo iako, kako kaže, bi voljela da je dobila dvije-tri popratne riječi. piše Večernji list.
”Ja sam taj broš nosila na unutarstranačkim izborima. Na taj način sam joj vratila”, napominje Josipa Rimac.

D.N.

Foto: Marija Mihić / Arhiv CROPIX


Akcije

Information

One response

10 09 2012
nehaj

Boze spasi me zena koje nose kostim 2 broja manji a 20 god vise…….

Odgovori

