ĐAPIĆA NI KARAMARKO NE MOŽE VRATITI U AKTIVNU POLITIKU, ALI JE HSP-u MJESTO U ŠIROKOJ NACIONALNOJ KOALICIJI

3 08 2012

ĐAPIĆ: Ne vraćam se zasad u politiku! KARAMARKO: Nije dogovarana koalicija HDZ-a i HSP-a!

‘Razgovarat ćemo i s HSP-om o suradnji.’

Autor: Ivan Klarić

 

U Imotskom, na svečanoj sjednici Grada, družili su se šef HDZ-a Tomislav Karamarko i počasni predsjednik HSP-a Ante Đapić, a tema razgovora bio je početak prijateljske suradnje njihovih stranaka. No, od povratka Ante Đapića, barem zasada, u politiku nema ništa.

To nam je rekao sam Đapić želivši tako demantirati natpise nekih portala koji su javili da se u Imotskom dogovorila koalicija HDZ-a i HSP-a te da se bivši predsjednik HSP-a vraća u politiku. Odmah na to je reagirao i glavni tajnik HSP-a Ante Starčević Pero Ćorić koji je Indexu rekao da ukoliko HSP uđe u koaliciju s HDZ-om, da HSP AS tu nema što raditi.

– Dakle, ja sam na odmoru, živim običan život jednog umirovljenika. U Imotski sam došao na poziv moje stranke jer sam bio blizu i jer je bila svečana sjednica Gradskog vijeća, kazao nam je na početku Đapić.

Kaže da je s Karamarkom neformalno o svemu i svačemu razgovarao pa tako i o suradnji HDZ-a i HSP-a, ali da je to bio prijateljski razgovor i ništa više.

 

– Na kraju krajeva, o eventualnoj koaliciji HDZ-a i HSP-a mogu razgovarati samo predsjednici stranaka, dakle gospoda Karamarko i Srb. Koliko ja znam neki kontakti postoje. Najbolje bi bilo da to pitate predsjednika Srba, na kraju će Đapić.

 

KARAMARKO: Nikakvih razgovora o koaliciji HDZ-a i HSP-a nije bilo nego sam ja tijekom šetnje po Imotskom rekao pred dvadesetak ljudi da bi bilo dobro da sve državotvorne stranke imaju nekakav oblik suradnje.

Srb se nije javljao na telefom, ali zato Tomislav Karamarko jest. Predsjednik HDZ-a kaže da je susret njega i Đapića u Imotskom bio sasvim slučajan.

– I ja i on smo bili pozvani na svečanu sjednicu Gradskog vijeća. Nikakvih razgovora o koaliciji HDZ-a i HSP-a nije bilo nego sam ja tijekom šetnje po Imotskom rekao pred dvadesetak ljudi da bi bilo dobro da sve državotvorne stranke imaju nekakav oblik suradnje. To je sve, kaže Karamarko.

Karamarko podsjeća da su u zadnjih nekoliko dana oni u HDZ-u obavili razgovore s nekoliko političkih stranaka uključujući i HSS, HSP AS, a da će razgovarati i s HSP-om.

– No, da ja vraćam ili želim vratiti Antu Đapića je promašena logika. To sam on može odlučiti. Što se tiče izjave glavnog tajnika HSP-a AS ona je, što je evidentno, nastala na krivoj informaciji. No,  smatram da je žalosno da pravaške stranke ne mogu naći zajednički jezik, na kraju će šef HDZ-a.


Akcije

Information

Odgovori

