ŽURNO UTEMELJITI URED ZA ZBRINJAVANJE JADRANKE KOSOR NA ČELU S BORISOM ŠPREMOM

14 06 2012

Najgora opcija za Kosor je da ostane i dalje u stranci kao saborska zastupnica koja će nesumnjivo izazivati podsmijeh kolega.

 

ZAGREB – Bivša predsjednica stranke i hrvatska premijerka Jadranka Kosor od srijede je i službeno marginalizirana u HDZ-u. Iz visokih izvora u HDZ-u saznajemo tri moguće opcije njezine političke budućnosti.

Raskol u HDZ-u! Karamarko: ‘Jedino što Jadranka Kosor zna reći je: Ja, ja, ja’

Prva je da predsjednica DC-a Vesna Škare Ožbolt aktivira svoj mandat koji joj za sada čuva HDZ-ova zastupnica iz Siska Ivanka Roksandić.

Tada bi DC postao parlamentarna stranka, a Škare Ožbolt rado bi surađivala s Kosor. Ako uspiju pronaći još jednog zastupnika ili zastupnicu koji bi im se pridružili, mogli bi osnovati svoj saborski klub.

A da bi se to dogodilo, Kosor mora napustiti HDZ.

Kosor nakon smjene na rubu suza: ‘Karamarko me ponizio i uvrijedio! Obezvrijedio je moj rad. Ja sam prestara za dude varalice”

Druga ponuda za časni uzmak i odlazak u diplomaciju.

Treća, najgora opcija za Kosor je da ostane i dalje u stranci kao saborska zastupnica koja će nesumnjivo izazivati podsmijeh kolega.

– Postoje opcije, stalno razgovaram s ljudima, ali za sada ništa još ne mogu komentirati. Moja primarna zadaća bit će i dalje rad u Saboru – kazala je Kosor za Jutarnji.

————————————————————————————————-

 

 

ZAGREB – Neki ljudi koji navodno podržavaju mene, javljaju se i govore da su mi savjetovali da ne činim problem od moje smjene, ali to nije istina. Nitko iz kruga meni bliskih ljudi nije mi savjetovao ništa, – kaže potpredsjednica Sabora na odlasku, Jadranka Kosor. Napominje kako je uvijek spremna saslušati svaki savjet.

Čula sam se s nekim ljudima u utorak navečer, kad sam davala izjave za medije, kad sam gostovala u Dnevniku. Svi su podržali tu moji ideju, a kad je sve završilo, hvalili su to moje gostovanje – kaže Kosor i pita, što je ona to tako strašno napravila?

– Ja sam samo rekla ono što mislim, kako se osjećam. Ne vidim ništa loše u tome.

Od jutra je u Saboru, u kabinetu kojega će već sutra morati prepustiti Tomislavu Čuljku ili Željku Reineru. Što priprema za sutrašnju raspravu na temu izglasavanja nepovjerenja samoj sebi ne otkriva.

Ipak, za pretpostaviti je da će njezin govor biti nabijen emocijama, da će sigurno spomenuti sve što je napravila za Hrvatsku i HDZ kao premijerka i predsjednica stranke – od Europske unije do razračunavanja s mitom i korupcijom, izbacivanja Ive Sanadera iz stranke, suočavanje s optužnicom protiv HDZ-a… Zasigurno će nabrojiti sve razloge zašto je ne bi trebali smijeniti s mjesta potpredsjednice Sabora, no zasigurno neće moliti za milost.

Kosor jednostavno voli biti na vlasti. Posebno joj imponira dobra suradnja s predsjednikom Sabora Borisom Špremom, unatoč neslaganjima i međustranačkom rivalstvu u prošlosti.

Špekulira se čak da bi ju Šprem mogao dijelom zaštititi, ako napadi iz njezine stranke budu prežestoki, i da baš zato Jadranka Kosor konstantno ponavlja kako se njena sudbina u demokratskoj stranci poput SDP-a nikome ne može dogoditi.

Nagađa se da bi Predsjedništvo stranke za Kosor i Šeksa, bez obzira na njihove sudbine u HDZ-u, moglo osigurati prostor za bivšu premijerku i bivšeg predsjnedika Sabora, no relativno su slabe šanse da se prostor nađe u zgradi Sabora. Veća je vjerojatnost da im uredi budu u Demetrovoj ulici.

Kosor, navodno, uživa i potporu bivšeg predsjednika Stjepana Mesića, s kojim je godinama bila u prilično lošim odnosima, i koji je auto famozne izjave da se boji otvoriti paštetu, da Jadranka Kosor ne iskoči iz nje.

Sada je on, priča se, u potpunosti na njezinoj strani, ali takav njegov stav je dijelom posljedica animoziteta prema Tomislavu Karamarku.

 


Akcije

Information

Odgovori

