JADRANKU VIŠE NIŠTA NE MOŽE IZNENADITI

1 06 2012

Bivša predsjednica HDZ-a i još uvijek aktualna potpredsjednica Sabora Jadranka Kosor osvrnula se na današnje Predsjedništvo svoje stranke na kojem će se odlučivati o njezinoj sudbini i sudbini Vladimira Šeksa na potpredsjedničkim mjestima u parlamentu.

S njome se, tvrdi, ni o kakvim mogućim promjenama nije razgovaralo. Zamjerila je medijskim napisima u kojima se navodi da će je stranka smijeniti, što je potvrdio neimenovani visokopozicionirani HDZ-ovac te rekla kako nema što reći onima koji se nemaju hrabrosti predstaviti imenom i prezimenom.

a vam samo mogu reći da nitko ne može ni zanijekati niti izbrisati činjenicu da sam ja bila predsjednica i stranke i vlade u najtežim uvjetima, da sam časno i pošteno radila svoj posao, da imam rezultate, da nisam svoju stranku osramotila. Svi moji kolege koji su članovi Kluba HDZ-a, koji su digli ruku za mene i predložili me za potpredsjednicu Sabora, dakle kao nekoga, pretpostavljam, sa zaslugama i s, dakako, velikim iskustvom, to su dakle isti moji kolege koji bi trebali dići ruku protiv mene. I gospodin Karamarko i gospodin Milijan Brkić i svi drugi, gospodin Kalmeta, svi su oni digli ruku za mene kao potpredsjednicu Sabora i ja sam u ovom sazivu Kluba zastupnika HDZ-a među onim zastupnicima s najvećim stažem i iskustvom – kaže Kosor. Dodaje kako je od 1995. godine u visokoj politici, bila je osam godina zastupnica, pa osam godina u izvršnoj vlasti, na visokim položajima, premijerka i sad zastupnica.

– Vjerujem da i dalje svojoj stranci iskustvom i znanjem itekako mogu doprinijeti. Ako to vodstvo HDZ-a ne bude željelo, onda ću, naravno, to komentirati – poručila je Kosor.

Na pitanje što misli o komentaru novog predsjednika stranke Tomislava Karamarka da je Vladimir Šeks saborski zanatlija i da to vjerojatno znači da bi on mogao zadržati potpredsjedničko mjesto u Saboru, Kosor je rekla da ne zna ništa o tome jer s njome nitko nije razgovarao.

– Gospodin Šeks svakako jest jedan od dugogodišnjih zastupnika, ali i ja sam bila predsjednica stranke i predsjednica vlade i, ponavljam, ni na koji način nisam svoju stranku osramotila i sve što sam radila bilo je na dobrobit HDZ-a i Hrvatske. Ja sam bila ta koja je potpisala pristupni ugovor i ja vjerujem da će moji kolege članovi HDZ-a to i dalje cijeniti i da neće nastojati moje ime, prezime i moj rad izbrisati spužvom – nastavila je Kosor te dodala kako vjeruje da se to neće dogoditi jer bi njezina smjena značila sužavanje bilo kakve mogućnosti političkog rada jer “netko tko je samo zastupnik, tko nema svoga prostora ni mogućnosti da zaista cijeli dan u Saboru radi, taj ima znatno sužen politički prostor.”

– S druge strane, mislim da sam u danima nakon izbora, nakon 15. općeg sabora, vjerno i marljivo i odano i predano radila kao zastupnica HDZ-a i kao potpredsjednica Hrvatskog sabora. Evo konačno, jučerašnji je doživljaj bio jako lijep, kad sam imala priliku prvi put predsjedavati sjednicom i pokušavala smiriti neke strasti, lijepo je bilo doživjeti u jednom trenutku pljesak svih zastupnika, znači i s lijeve i s desne strane, zbog načina na koji sam razrješavala neke situacije. To se može kada imate određenog političkog iskustva,a ja ga imam i vjerujem da će se to prepoznati. A ako ne bude bilo tako, onda ćemo otvoriti novu stranicu – tvrdi Kosor zaključivši “kako je tako i u životu pa i u politici, makar nju s obzirom na iskustvo i sve što joj se u životu dogodilo teško da išta više može iznenaditi.”

Na pitanje novinara je li, poput bivšeg kolege Josipa Salapića, razmišljala o prelasku u neku drugu stranku ako joj HDZ oduzme i posljednju visoku funkciju, odgovorila je da “apsolutno nije o tome razmišljala, no da joj je žao što je gospodin Salapić otišao.”

 


Akcije

Information

Odgovori

