ŠTO JE P. LUCIĆ, POZNATI HDZ-ov FAN IZDVOJIO IZ PREDIZBORNE KAMPANJE PREDSJEDNIČKIH KANDIDATA

26 05 2012
Autor: Predrag Lucić
Objavljeno: 18. svibnja 2012. u 23:35

KUJUNDŽIĆ: Ako se sjećate, prije nego što je počela kampanja, gospođa Kosor rekla je neka je dođe pogledati u oči onaj tko se usudi kandidirati za predsjednika stranke.

KOSOR: Nazvala sam ga i pitala: »Tomislave, je li to najava kandidature za predsjednika HDZ-a« Odgovorio mi je: »Ma ni govora, predsjednice moja. Pa ja sam tebi rekao da nemam takve ambicije.«

KARAMARKO: Inzistiram na afirmativnoj kampanji!

KOSOR: Rekao je da ide sa sinom u toplice u Međimurje na odmor, a kad se vrati da će mi se javiti da popijemo kavu. No, to je bio naš zadnji razgovor. Više se nije javio.

MILINOVIĆ: Najveći krimen je njegova gromoglasna tišina.

KARAMARKO: Najviše me boli što su nam nabili kompleks, pa se bojimo reći da smo Hrvati i nacionalisti. Usred Kumrovca danas imate Žikino kolo, rastežu se harmonike, zvijezde petokrake…

MILINOVIĆ: Zašto kao prvi obavještajac nije to spriječio?

KARAMARKO: Mi smo narodna stranka, imamo iste navike, nedjeljom smo išli na mise i vjeronauk. Naši lijevi drugovi to nemaju, oni nikada nisu ni htjeli hrvatsku državu, dijelili smo se onda, a i danas na one koji su htjeli i na one koji nisu htjeli hrvatsku državu.

KOSOR: Otkako sam ušla u HDZ nikada iz njega nisam izašla, i sasvim sigurno da imam pravo govoriti tko je primjerice slao transkripte iz Ureda predsjednika Mesića, i svakako, tko je bio glavna osoba u lociranju generala Gotovine.

KARAMARKO: Dok sam ja stvarao HDZ 1989. godine, kao mladi čovjek koji je bio bez putovnice u tom momentu kao takozvani kleronacionalist, neki od tih koji to prigovaraju su plaćali partijsku članarinu i pisali pisma podrške Ivici Račanu.

KOSOR: Karamarko je došao k meni i rekao: »Ja bih ipak ušao u HDZ. To bi bilo dobro, ti to odlično vodiš.«

MILINOVIĆ: I zato je suodgovoran za kriminalizaciju Hrvatske demokratske zajednice.

KOSOR: Prva činjenica je da je gospodina Karamarka u Vladu doveo Ivo Sanader. I kad on govori da je borba protiv korupcije počela u njegovu uredu, onda ja s pravom postavljam pitanje – a kad to?

MILINOVIĆ: Jadranka Kosor i Karamarko natječu se tko je krenuo u obračun s korupcijom, a nije nijedno. Da nije bilo pritiska međunarodne zajednice, SAD-a i medija, ne bi bilo ništa od borbe s korupcijom.

KARAMARKO: Trebamo se vratiti korijenima, vratiti se Tuđmanu. Ovakav bljutavi HDZ kakav je bio proteklih sedam godina ne može se vratiti tim izvorima.

KUJUNDŽIĆ: Ja sam iznimno počašćen što mi je obitelj Tuđman izrazila podršku, a i ne čudi me to, iskreno govoreći, jer je većina mojih protukandidata radila na procesu detuđmanizacije kao bliski suradnici Mesića, Sanadera i Jadranke Kosor, kao i ona sama.

KOSOR: Sada se svi pozivaju na Tuđmana, a od njegove smrti većina ga je zaboravila. A neki su ga se i dok je bio živ odrekli.

MILOŠEVIĆ: Dok sam ovih dana obilazio teren i razgovarao s članovima HDZ-a, gospođu Kosor nitko ne bi ni spomenuo, kao da se nije ni kandidirala.

KUJUNDŽIĆ: Mislim da te ljude treba pustiti da žive svoj život u zatvorenom prostoru, ali neka ne idu na trgove i ulice


Akcije

Information

Odgovori

