U METKOVIĆU KARAMARKO OTVORIO DUŠU

17 05 2012
Karamarko

Tomislav Karamarko u Metkoviću: lopovčina više neće biti, sprašit ćemo ih sto kilometara od stranke

Objavljeno 17.05.12 

U metkovskom Hotelu Narona s početkom u 17 sati održano je predstavljanje Tomislava Karamarka, kandidata za predsjednika HDZ-a na predstojećim unutarstranačkim izborima, lokalnim HDZ-ovcima.

Tomislava Karamarka ugostio je predsjednik GO HDZ-a Metković Nikola Oršulić koji je i moderirao samim skupom. Na skupu smo uočili i sadašnjeg dopredsjednika lokalnog HDZ-a Ivana Barišića i dosadašnju predsjednicu GO Žanu Marević, ali i mnoge druge istaknute metkovske HDZ-ovce. Svojim dolaskom podršku Tomislavu Karamarku pružili su i dožupanica Marija Vučković, predsjednica GO HDZ Dubrovnik Dubravka Šuica te gradonačelnik Ploča Krešimir Vejić.

Nikola Oršulić moderirao je Karamarkovo predstavljanje u Metkoviću

U svom izlaganju unutar kojega je predstavio svoje smjernice, Tomislav Karamarko je naglasio da će raditi na vraćanju nacionalnog ponosa i zdravog nacionalizma u HDZ.

Idemo vratiti pravu autentičnu Hrvatsku u HDZ. Prava Hrvatska je negdje nestala iz naše stranke. Nemojmo se bojati reći da smo domoljubi i nacionalisti. Kada kažeš nacionalist, to se odmah podrazumijeva kao nešto ružno, a nije. Ulazimo u asocijaciju država u kojima žive ljudi koji vole svoju državu i koji se nazivaju nacionalistima. Imate engleske nacionaliste, imate francuske nacionaliste, oni vole svoju zemlju, oni su nacionalisti, nisu šovinisti. Mi ulazimo u EU kao nekakva prozračna struktura bez identiteta. Ako ne vratimo Hrvatsku u HDZ, neće je biti ni u Hrvatskoj. A tamo gdje je domoljublje, tamo ne smije biti lopovluka . Kada uđe prava Hrvatska u HDZ, lopovčina više neće biti, sprašit ćemo ih sto kilometara od stranke. Provest ćemo za početak pravu lustraciju u svojoj stranci jer u njoj ima svega od SK, Pokreta za Jugoslaviju do nosača štafete i kumrovačke škole. Kada takvi postanemo onda se ja ne bojim da će narod to prepoznati i ne bojim sa da će izostati pobjede od lokalnih, parlamentarnih i predsjedničkih izbora.

Na upit novinara Gorana Komazina – Meke s lokalne radio postaje Radio Narona o njegovoj ulozi u lociranju i transferiranju generala Gotovine u Haag, gosp. Karamarko je odgovorio da podrška Gotovinina prijatelja Željke Dilbera govori dovoljno o tome drži li ga general Gotovina odgovornim za izručenje, te da ne želi ulaziti u detalje jer se radi o državnoj tajni odnosno nacionalnoj sigurnosti.

Karamarko je predstavio svoj program u Hotelu Narona u Metkoviću

Na upit istog novinara o sudjelovanju u kampanji glavnog aktera detuđmanizacije, bivšeg predsjednika Republike Hrvatske Stjepana Mesića, Karamarko je rekao da prvo treba razlučiti o kojem Mesiću govorimo.

Postoji Stipe Mesić koji je bio jako popularan u jedno vrijeme, kojeg sam ja kao i mnogi članovi upoznao u famoznoj baraci u Savskoj, ali koji je imao poslije jedan svoj razvojni put, koji ja do dan danas nisam razumio. A postoji i Stipe Mesić koji je nakon 2000. godine postao mješavina Boška Buhe i Save Kovačevića, koji smatra da se komunistički zločini ne smiju kažnjavati, na osnovu čega smo se mi ideološki razišli.

Nije mene dr.Tuđman učinio hrvatski domljubom, već moj otac. Ja sam samo prihvatio dr.Tuđmana jer je realizirao sve ono o čemu smo sanjali. On je najveći Hrvat 20.stoljeća, ali ono zbog čega sam se ja distancirao je kriminal. Kao šef zagrebačke policije sam podigao nekoliko kaznenih prijava protiv kriminalnog establishmenta i zbog toga sam bio maknut i bačen na ulicu. Iako se dr.Tuđman zalagao da mi daju mjesto profesora u Policijskoj školi, ipak sam bio bačen na ulicu. Ako HDZ i dalju bude povezan sa kriminalom, korupcijom i nepotizmom, sa takvima ću se ponovno potući.

Koordinatorica Karmarkova stožera Davorka Bošnjak i njegov tim bili su vrlo korektni prema medijima, za razliku od Šibenika i Karlovca, gdje su novinari javili kako su doslovno izbačeni s predstavljanja.

Koordinatorica kampanje Davorka Bošnjak

Tomislav Karamarko nakon skupa pristao je dati i intervju portalu Elektronski Metković. Pogledajte video intervju i saznajte što je rekao o optužbama Darka Petričića da je bio suradnik Udbe, o podršci obitelji Tuđman dr.Milanu Kujundžiću te o tome hoće li se obračunati s onima koji su dali podršku njegovim protukanditama.

Tomislav Karamarko o svojoj kandidaturi za predsjednika HDZ-a

Brojni članovi stranke došli su poslušati Karamarkovo izlaganje


Akcije

Information

Odgovori

