NI LIKA NIJE JEDINSTVENA UZ MILINOVIĆA

15 05 2012
Autor: Ivica Franić

Otočac

Barković javno uz Karamarka

Otočac : Barković javno uz KaramarkaJavna podrška g.Barkovića Tomislavu Karamarku(Foto: Ivica Franić)

Mario Barković javno je podržao Tomislava Karamarka kao kandidata za predsjednika HDZ-a koji će se birati 20. svibnja 2012. u Zagrebu.

Otočac-Tomislav Karamarko, jedan od kandidata za predsjednika Hrvatske demokratske zajednice predstavio je u Gackom pučkom otvorenom učilištu svoj program “Načela nove hrvatske neovisnosti” ,izaslanicima HDZ-a i mnogobrojnim građanima Otočca i Ličko-senjske županije.

Stranka nije u dobroj poziciji

Došao sam ovdje da popričam s ljudima, da im prezentiram svoje viđenje situacije u stranci, koja nije u dobroj poziciji. Stranka je u stanju u kojem se nalazi bilo koja stranka koja je izgubila izbore. Potrebne su korjenite reforme, kadrovske ali i reforme odnosa unutar same stranke-naglasio je Tomislav Karamarko.

Koalicija Kosor-Milinović?

To morate njih pitati da li to pušu neki novi vjetrovi. Očito sad su moguće razne koalicije,  mene su  mediji proglasili nekakvim favoritom, pa mi se onda čini da je sve više strelica upereno prema meni, što se vidi iz ove manifestacije, rekao bih čak i prljave kampanje koja je počela i koja je doista ružna monstrouzna. Ne služi nikome na čast i sramoti stranku.

Lički HDZ-ovci podršku daju Milinoviću?

Naravno da je sve to legitimno. Meni je drago da je stranka ušla u jedan demokratski proces koji je vrlo kvalitetan i naravno da ljudi mogu podržati koga žele. Mi koji se kandidiramo za mjesto predsjednika HDZ-a, smo svi različito nijansirani, međutim utakmica se igra do zadnjeg trenutka. Ono što je najvažnije , bez obzira na koga ljudi budu glasovali, bez obzira tko će pobijediti, imperativ je da stranka ostane jedinstvena.

Ultimatum EU za borbu protiv korupcije?

Mi smo morali zadovoljiti oglavlja 23.i 24. Ultimatum nije postojao to je naprosto podrazumijevalo da smo morali započeti borbu protiv korupcije. Ono što neke kolege govore ne odgovara istini.. Tu borbu protiv korupcije smo iz mog kabineta započeli.Ja sam još 1994.godine,a vi se sjećate onih famoznih tužbi za kaznena djela u privatizaciji, Croatiabus i drugih. 2008.godine sam to činio kao ministar. Sve ono što smo napravili Vlada je naprosto prihvatila i bili smo samo jedan veliki plus u našem odnosu u procesu u pregovorima i završetku tih pregovora za EU.

Istrage oko tvrke Soboli?

To je jedna priča koja se rasteže 5 ili 6 godina.Cijelo vrijeme se mene pokušava diskreditirati, i istraživali su ne samo tvrtku Soboli nego i mene i moj odnos s tom tvrtkom. Tri mjeseca je trajala istraga i prošle godine u rujnu mjesecu odbačena je kaznena prijava izv jesnog gospodina Podumljaka. Mediji nisu bili zainteresirani za taj dio priče-naglaio je Karamarko.

Otočki gradonačelnik Mario Barković podržao Tomislava Karamarka

-Ja sam javno podržao kandidaturu Tomislava Karamarka i to znaju svi ovdje u otočcu i Lici. Pridobio me je svojim programom i svojom vizijom HDZ-a. Prvo sam telefonski obavijestio gosp. Darka Milinovića, koji je uvažio moje pravo na svoje mišljenje, a kako je to primio, to bi trebali pitati njega-rekao je u svom kratkom obraćanju novinarima Mario Barković, gradonačelnik Grada Otočca.
Poslušajte audio -video izjavu Barkovića i Karamarka


Akcije

Information

Odgovori

