IDEOLOŠKE RAZLIKE

30 04 2012
STRANKE Kandidat za predsjednika HDZ-a

Karamarko: S Mesićem sam se razišao zbog drastičnih ideoloških razlika

Gospodin Stjepan Mesić i ja smo se razišli na ideološkim razlikama koje su drastične, koje su sada već dijametralno suprotne u mnogim segmentima. Jedan od njih je upravo i ovaj, ja mogu otvoreno reći da on nije za procesuiranje komunističkih zločina i brani tu svoju tezu time, na primjer, da ja napadam antifašizam i da želim izvršiti reviziju povijesti što, naravno, nije istina, rekao je Tomislav Karamarko

Marijan LIPOVAC

Objavljeno: 30. 4. 2012. u 20:01 Zadnja izmjena: 30. 4. 2012. u 20:01

FOTO: FAH

Tomislav Karamarko, koji pažljivo dozira medijske istupe, nije se očitovao o tome da je Božidaru Kalmeti dao ponudu koju on nije mogao odbiti, ali se u ponedjeljak obratio javnosti video-porukom u kojoj je objasnio razloge svog razlaza s s bivšim hrvatskim predsjednikom Stjepanom Mesićem, čiju je predizbornu kampanju vodio 2000.

»Gospodin Stjepan Mesić i ja smo se razišli na ideološkim razlikama koje su drastične, koje su sada već dijametralno suprotne u mnogim segmentima. Jedan od njih je upravo i ovaj, ja mogu otvoreno reći da on nije za procesuiranje komunističkih zločina i brani tu svoju tezu time, na primjer, da ja napadam antifašizam i da želim izvršiti reviziju povijesti što, naravno, nije istina. To je išlo toliko daleko da me nazvao i ministrom rovokopačem, vjerojatno aludirajući na to da sam tražio da se istraže neke jame, a morate znati činjenicu da hrvatska policija ima evidentirano 750 jama na području RH, da Slovenci imaju evidentiranih 650 jama, u BiH preko 120 evidentiranih. Za prostore diljem bivše Jugoslavije ne znam, tamo su vjerojatno Hrvati, ti nesretnici i razoružani vojnici, njihove obitelji vrlo često tretirani kao stoka, pobacani u te jame bez ikakvih evidencija, bez imena i mislim da to trebamo riješiti«, rekao je Karamarko


Akcije

Information

Odgovori

