JADRANKI SE PRIKAZUJU SMOGOVCI, KAUBOJI, ‘USTAŠE’, JANJEVCI, HERCEGOVCI…

28 04 2012

 

 

Predsjednica HDZ-a proživljava teške trenutke. Izjave ‘rade protiv mene’, ‘to je dio projekta i plana’, ‘skupina radi zajedno’ i ‘frontmen je nevidljiv’, indikator su da je atmosfera u HDZ-u prilično napeta, jer, kako kaže, ‘nije ovo teorija urote’.

Jadranka Kosor je u prilično lošim odnosima sa svojim protukandidatima za mjesto šefa HDZ-a.

“Što su govorili u Njemačkoj? Da ih ja više ne pozdravljam?! Pa zar zaista očekuju da ja njih prva pozdravim. Ja sam žena i mene su učili da ženu uvijek prvo pozdravljaju muškarci”, kazala je u intervjuu Globusu govoreći o Darku Milinoviću i Ivanu Domagoju Miloševiću, koji joj se otkad su najavili kandidature više ne javljaju, tvrdi.

Podržava je puno članova stranke, što su, kako je rekla, neki “pokušali srezati”, točnije “skupina koja radi zajedno”.

Kauboj

“Ova skupina verbalnih revolveraša. Kad ih gledam, malo me podsjećaju na Smogovce. Znate, onu seriju u čijoj uvodnoj špici oni onako hodaju ulicom?”, pojasnila je, no i izazvala novo pitanje: Koja skupina?

Foto: PIXSELL

“E, da. A jedan se od njih slikao i promovirao u kaubojskom odijelu. To je taj stil”, kaže bivša premijerka.

Pita se zbog čega su je napali kada je predložila da se izmjene izborna pravila tako da umjesto delegata predsjednika biraju članovi po principu – jedan član, jedan glas.

“Zar mislite da taj prijedlog treba tako krvoločno napasti? Da me se proglašava pučisticom, ženom koja tone… Zašto se bojati glasova članova HDZ-a?”, kaže Kosor.

Zamjera im što je napadaju u medijima, anonimno i da “rade kao ekipa”, ali ne želi reći tko je frontmen te ekipe jer je on “nevidljiv”. No, odbacuje da se radi o njenoj teoriji urote.

‘Pavelić je zločinac koji nam je nanio povijesnu štetu’

Na primjedbu da neki misle da je odradila svoju dionicu, pita tko je to.

“Netko tko primjerice kaže da je Pavelić samo tragična povijesna ličnost? Ja to ne mislim, ja mislim da je on zločinac i da je nanio povijesnu štetu nama Hrvatima koji će se stalno morati opravdavati zbog ustaških zločina”, kaže Kosor.

Ivić Pašalić ne može nazad u stranku jer ga je izbacio Visoki časni sud. Požalila se i na premijera Zorana Milanovića, s kojim je htjela raščistiti izjavu Nenada Stazića da je nova vlast zatekla kosture u ormaru.

“Nikad mi nije odgovorio. To je stil koji ja ne razumijem”, kazala je dodajući da ona odgovara na sva pisma.


Akcije

Information

Odgovori

